دوره آموزشی آداب و اسرار نماز در اداره کل آموزش فنی و وحرفه ای گیلان برگزار شد

اولین دوره آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان و مدیران ستادی و مراکز در سالن جلسات در اداره کل آموزش فنی و وحرفه ای گیلان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، اولین دوره آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان  در سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان توسط استاد مربوطه حاج آقا جلوه از اقامه نمازاستان برگزارشد .

برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و دوره های آموزشی و ترویجی اقامه نماز یکی از اهداف و برنامه های تدوین شده این اداره کل در راستای اجرای توافقنامه نماز است که در همین راستا تلاش گردیده دوره آموزشی آداب و اسرار نماز را برای کارکنان و مدیرانی که تا کنون این دوره عمومی را نگذرانده اند برگزار گردد.

و این دوره ها که جزء دوره های تکمیلی فرهنگی و آموزشی مصوب و با هدف ارتقای سطح معلومات دینی و قرآنی کارکنان می باشد،به مدت 8 ساعت آموزشی  می باشد که در پایان دوره، از سوی ستاد اقامه نماز برای شرکت کنندگان، گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد .

شایان ذکر است در این دوره آموزشی مباحثی از جمله: زیباخوانی و احکام نماز و نمازشناسی واصول و مبانی شیوه های دعوت به نماز،راه های صحیح ارتباط اثر گذار در محیط تربیت فرزندان  مطرح و در پایان نیز کارکنان سوالات خود را در رابطه با موارد مطرح شده در این دوره آموزشی بیان داشتند .

دوره آموزشی آداب و اسرار نماز در اداره کل آموزش فنی و وحرفه ای گیلان برگزار شد

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ يکشنبه ۸ دي ساعت ۰۷:۳۱
  • تعداد بازدید: 820